pühapäev, 18. jaanuar 2015

Esimene juhtide koolitus

Nüüd on asi ametlik! 16.-18. jaanuaril toimus päris esimene OSKO juhtide koolitus. Koos olid särasilmsed sõbrad ja gaidid, et koos mõtestada lahti, mida tähendab iluideaal ning kuidas ühiskonna survele vastu seista. 

Koolitus toimus Oxforelli puhkekeskuses ning kolme pika ja asjaliku päeva lõpuks läksid erinevatest Eestimaa paikades kokku tulnud noored koju tagasi juba OSKO juhtidena, ees ootamas nende päris oma OSKO teekond koos lastega. 


OSKO juht Jaanika Parm kirjutab oma kogemusest:
"Kui mu  töökaaslane kuulis, et mulle pakuks huvi gaidlusega tegelemine, kutsus ta mind kaasa OSKO koolitusele. Ma ei teadnud, mis mind nende kolme koolituspäeva jooksul ees ootab ning ma poleks eales uskunud, et see minu senist elu nii palju mõjutab.

Tänu OSKO programmiga liitumisele olen saanud tohutult palju uusi positiivseid kogemusi, enesetäiendust ning juba esimesel kohtumisel tajusin, et see on midagi minu jaoks. Seltskond, kes osales OSKO koolitusel ning  inimesed, kellega olen kohtunud  tänu sellele ka järgnevatel gaidide üritustel, on jätnud mulle väga sooja tunde - kõik nad on avatud, ühtehoidvad ja heatahtlikud. 

Mulle väga meeldib OSKO puhul see, et me kõik tegutseme ühise eesmärgi nimel - anda noortele võimalus endast rõõmu tunda. Mina isiklikult tunnen, et OSKO programmis osalemine annab võimaluse iseennast tundma õppida, võimalus positiivselt mõjutada lapsi ning see on andnud mulle ohtralt  motivatsiooni ja julgust  tegeleda ka edaspidi gaidlusega ja moodustada oma salk."



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar